war is over


cel mai trist este cand iti indeplinesti si cea mai arzatoare dorinta. pe moment, nu mai ai pentru ce lupta, pentru ce sa te chinui. pacea a fost incheiata, razboiul sa sfarsit cu tratate.
poate inca nu constientizez, pentru ca nu stiu cum ma simt.

deceptionata ca ai capitulat asa rapid?
umpic.

sa terminat cu planurile, cu strategiile. intr-un fel, regret ca jocul s-a sfarsit. imi placea.
inca nu imi dau seama.
fericirea nu ii asa mare precum ma asteptam, dar probabil asta ii un lucru bun.
nu imi pot permite sa imi pierd din nou ratiunea si logica. iar chiar de s-ar intampla din nou, nu vei sti. nu iti voi da ocazia sa profiti din nou.


vom schimba rolurile de data aceasta, indiferent ca asta inseamna sa te mint mereu.
Power without love is reckless and abusive, and love without power is sentimental and anemic.


o singura lupta mai am de purtat cu tine, probabil cea mai grea.
aceea de a ma impregna in sufletul tau.

Comentarii