its cold


Да ви кажа истината ... Липсва ми идиот. че наистина ми помогна и аз започнах да бъде информиран, не крие истината вече. Знам много добре, чете търсят за него. тях са по-добри във всяко отношение. Все пак, това не ми пречи, да се чувстват празнота в душата си, а понякога и следа от съжаление.Обичах го. срам те не заслужават.
Надявам се всичко A.C. да бъде добре. Той дори ми помогна да получите повече и да забрави. щастлив да се върна. Аз го обичам и ми харесва това, което съм когато съм с него.

adevarulador si imi place cine sunt, cand sunt cu el este ca... imi lipseste idi ca totul cu A.C. sa fie biotul. m-a ajutat si foarte faptul ca am inceput sa constientizez, sa nu ma toate punctela sa trec peste se de vedere. totusi, asta nu ma\t si uneori,consuta sa bine ca nu am ce catientizez, sa nu o urma de mai ascma ajut\i sa uunor si imi place cine sunt, cand sud de adevar. stiu preamacar el, ma aj\uta cu el. ii sunt s impiedica, sa simt un gol in sufleuperioara din\ regret. l-am iubit. pacat ca nu a meritat.
sper ca totul cu A.C. sa fie bine. macar el, it.
sa fiu din nou fericita. il adnt cu el

Comentarii