hm


cred ca cea mai frumoasa poveste de dragoste este aceea care iti da sentimetul, inca de la inceput, ca se va sfarsi. unde sunt depasite toate limitele, iar sentimentele, duse la extrem. intr-o astfel de relatie, nu iti permiti sa alergi dupa un viitor pus bine la punct in mintea ta si nenumarate vise si fantezii.

un sentiment de usurare sa asternut asupra mea, dupa ce o zi intreaga ma bantuit panica.
imi era teama si eram speriata, de mine. mai exact sa nu ajung din nou la vechile sentimente.
am muncit prea mult, sa se duca totul degeaba.



iarna asta este la fel de confuza si rece, ca mine.
nu ii un lucru pe care sa il doresc si sa nu il am. dar simt, ca imi lipseste ceva din viata.
si chiar daca nu stiu ce, imi e foarte dor de acel "ceva".....



Anything you want
anything you need
anything your heart desires:">
I'm here for you
You take me higher
What you feel what you say
what you do when you smile
my days are brighter
I'm loving you
Please don't you go away...

Comentarii