negru


de ce?
de ce nu pot??
nu suport momentele ca asta!!
nu te iubesc, nu te urasc.
este ceva intre cele 2...

in momentele cand ma dezamagesti cum o faceai inainte, nu pot plange. nu ma mai pot descarca, iar asta ma macina al dracului de rau inauntru. vorbim la telefon, ma enervezi si iti inchid. o lacrima as vrea, dar nu pot! stau pur si simpu in pat, scarbita de nesimtirea ta.

azi am vrut sa plang, pentru ca nu te mai iubesc... dar nu pot. m-am chinuit un timp, dar nici macar un sfert de lacrima nu am putut varsa.
nu mai simt, mi-au disparut complet simurile.

iar cand ar trebui sa fiu fericita...
uite, exemplu. momente, cand te comporti frumos, cand imi vorbesti insfarsit ca un om normal. inainte aproape ca saream pe pereti de fericire, iar acum...
stau.
stau si imi zic in minte "ce dracu te-a apucat ba cretinule"

fericit? m-ai trezit, insfarsit la realitate. sti cat doare ba? sti oare? preferam sa imi petrec noptiile plangand pentru doar cateva clipe de fericire, nu ca acum. cand nimic nu ma mai poate sensibiliza.




sti cum sunt acum din cauza ta?

o femeie care nu mai poate fi ranita, pentru ca are toate cicatricile posibile in suflet.
o umbra a tot ce am fost vreodata.
o femeie pentru care barbatii sunt doar obiecte de decor.
o femeie care nu mai simte nimic. nici o emotie din lumea asta, pentru ca odata le-a simtit pe toate, iar apoi a fost ranita.
o femeie care calca pe suflete, neinteresand pe cine a ucis in drumul ei, doar pentru a-si atinge scopurile.
o femeie urata. rea.
dar totusi atat de frumoasa exterior, plina de dezgust si ura.


iar azi... este testul final.
de o singura parte a sufletului meu, nu te-ai atins pana acum. azi, ti-o pun pe tava si ti-o sevesc frumos la masa.
in asa fel, raman 2 variante.
la sfarsitul zilei, sa te iubesc din nou la nebunie, sau sa te detest cum nu am mai detestat pe nimeni inainte.
sa imi plang sufletul, fiindca iti apartine in intregime tie, sau sa ma plang pe mine.


sti vorba aia...?
ca sa scapi de tentatie, trebuie sa ii cedezi.


Comentarii

  1. Trebuie sa-ti gasesti linistea in cineva care te merita ... si sa te schimbi si tu pentru a fi pe placul lui. Lasa totul in voia destinului si daca mai gasesti vreo sansa nu mai da cu picioru . Schimba-te si tu pentru ca nimic nu e mai frumos decat sa simti ca el cea mai fericita langa baitul iubit! Succes ..
    P.S. parerea mea e ca viata e mult prea scurta ca sa ne suparam pe ea. Treci mai departe ... maine poate fi mai rau ... poimaine la fel ... iar raspoimaine primesti incat nici nu iti vine sa crezi ochilor;)

    RăspundețiȘtergere
  2. din pacate, niciodata nu am putut iubi barbatul care ar fi facut orice pentru mine.
    si nu vreau sa ma schimb...pentru nimic si pentru nimeni.
    ma iubesc prea mult si ador cum sunt, indiferent ca am momente in care nici eu nu ma inteleg:)

    psihic, momentan chiar nu as schimba nimic la mine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. iar viata este prea scurta si vreau sa le incerc pe toate, bune si rele.
    si sti cum sunt eu... cea mai mare teama fiind sa iubesc, sa ma marit , sa am copii, sa duc o viata monotona...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu