Rujul rosu.






"............... Ii conturez atent ochii astfel încât să fie de gheaţă şi îi maschez obrajii ca să nu trădeze nicio emoţie. Ca în fiecare dimineaţă, am ales şi azi rujul roşu pentru ea; e cel mai potrivit să ascundă buzele triste. Am invatat-o ca daca porti rujul roşu e mai uşor să mimezi fericirea şi să spui vorbe în care nu crezi, minte el şi pentru tine. Când a ieşit în lume aşa simplă cum era, a aflat că lor nu le plac oamenii trişti şi de atunci exersăm în fiecare dimineaţă împreună zâmbetul fals. Ne concentrăm în fiecare zi pe tot ceea ce ne apără: zâmbetul, indiferenţa, fericirea................ "


Cat trebuie sa ne zbatem pentru fericire....
As vrea ca oamenii sa fie deschisi. As vrea o lume in care nimeni sa nu pretinda ca este altceva, in care sa nu ne mintim si sa iesim afara fara masti.
As vrea sa nu trebuiasca ca par indiferenta fata de cel pe care il doresc doar pentru a parea inabordabila cand eu sunt .... A lui daca ma vrea.
As vrea sa nu mai existe jocurile astea.
As vrea o lume calda , frumoasa, linistita, plina de iubire impartasita.
As vrea sa ies din cercul vicios cluburi, masini, alcool, bani.
As vrea sa nu conteze al cui esti si ce cont ai.


Dar ... Din nou, ne luam zambetul frumos si rosu la purtare. Din nou si din nou, in cautarea altui suflet .... In speranta ca poate voi vrea sa ii spun acestuia " Ramai ...".








Comentarii

  1. Stiu, si eu speram la asta si imi faceam iluzii si-mi placea sa-mi imaginez asa o lume... dar... a trebuit sa ma trezesc si sa ma joc aceleasi jocuri in care obosesc dar incerc sa tin pasul... :)

    sper sa fi bine
    meriti fericire Iulia. fericire in adevaratul sens al cuvantului.
    si tu ai primit o viata de la Dumnezeu ca noi toti, de altfel.
    iar viata aia e cel mai de pret lucru pe care-l posezi. nu banii, nu cluburile, nicidecum relatiile sau oamenii... viata...


    in ultima vreme am luat nefericirea ca pe un pacat.
    m-am gandit "daca Dumnezeu mi-a oferit viata, eu nu-mi pot bate joc de ea si tot ce pot face e sa incerc sa fiu fericita"

    RăspundețiȘtergere
  2. .............. Cred ca cei din jurul nostru ar trebui sa mai creasca ca sa aprecieze ceva direct si din suflet nu jocuri murdare .... Noi doua suntem bine ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu