Dark paradise








Amintirile pot fi crunte. Pot fi cronice. Pot fi dureroase. Amintirile pot fi ca o operatie fara anestezie.

Sunt om. Nu sunt robot. ( inca )

Am momente. Clipe in care permit sa fiu ranita, in care sunt slaba, imi fac vise, sperante, ca apoi sa cad in gol, sa tip fara sa fiu auzita urmarind cum totul din jurul meu se prabuseste usor.

Era o perioada cand asa mi-as fi putut descrie aproape orice zi.
Dar astazi ... M-am gandit din ce sunt compusa.
10 % sunt slaba.
20 % din mine inca mai are ideea aceea de iubire vesnica, casnicie si familie.
Iar 70 % ... Sunt compusa din indiferenta, dintr-o stare de nepasare grava.

Astazi am recapitulat in minte reguli importante :

A fi puternic isi are sinonim realismul.
Un gest, o vorba, un zambet plasat la locul potrivit pot face totul.
A schimba ceva nu este un lucru rau.
A privi totul ca din ochii unui barbat poate fi benefic.
Cu cat spui mai putine cuvinte, cu atat ii intrigi pe cei din jur mai mult.
Ca nu trebuie sa caut EU un barbat niciodata.
Ca nu este frumos sa fumez pe strada.
Ca un zambet urmat de o tacere intra mai usor in sufletul cuiva decat a-i marutrisi sentimentele.
Ca barbatii nu sunt facuti pentru a fi iubiti.
Ca viata asta este un joc crud.
Ca rujul rosu poate minti in locul meu.
Ca tocurile au fost facute pentru a calca elegant lumea.
Ca avem 5 locuri in care ar trebui sa ne dam cu parfum.
Ca genele false si privirea inainte ascund orice urma de tristete.
Ca pentru simplul fapt ca sunt femeie .... Merit luna de pe cer si nu ma voi multumi pana nu o voi avea.
Ca rochile scot corpul din anonimat.
Ca trebuie mereu sa ma iubesc pe mine mai mult decat as iubi orice barbat.
Ca vinul ma face fericita. Si masinile. Aaa .. Si banii. Si barbatii care le au pe cele enumerate.
Ca sunt tanara, puternica si frumoasa.

Viitorul suna bine, iar iubirea ar fi singura cauza care ar putea schimba ceva in mine momentan. Femeile puternice nu sunt facute sa iubeasca. Ele exista pentru a fi iubite.

Inca nu mi-am schimbat ideea. Inca vreau sa pot merge pana in Iad doar pentru a-i spune Diavolului "
" Uite, sunt aici. Am iubit si inca mai traiesc."






Comentarii