Naked poetry






"Cand nu sti ce simti, cand nu sti de ce esti agitat, nervos, cu capu-n nori si cu gandurile vraiste ... Nu da vina pe tine. Recunoaste ca ti-e dor si uite-te spre fiinta care te-a ravasit. Du-te pana la ea, si vei da ... De tine, intreg. "

Tocurile imi marcau pasii in asfaltul incalzit de soare. Razele imi ofereau o caldura familiara pe pometii bine ascunsi sub pudra, ca si cand as fi "acasa", in bratele cuiva drag. Linistita si impacata.

Trecand pe langa un cuplu de indragostiti care isi sopteau declaratii de dragoste din priviri, mi-a trecut fugitiv prin minte gandul ca as putea sa ii las un mesaj in care sa imi cer scuze pentru cum am vorbit duminica trecuta.
" Imi pare rau pentru cum am reactionat si ce ti-am spus."
Imi lipsesti si am nevoie de tine. Nu stiu cine sunt, fara tine. Nu stiu ce vreau si ce imi place .... Stiu doar ca sunt pierduta si un dezastru.

Am trecut pe langa o vitrina iar ochii mi-au ramas atintiti spre faptura gingasa, cu parul lung si blond, bronzata, in rochie neagra. O cunosteam, dar nu prea bine. Nu stiam de ce este capabila. Speram Intr-un fel sa vad o silueta rotunjoara, cu parul pana la umeri si ochii de copil.

Ce sentiment straniu este sa te intalnesti cu tine si sa nu sti cine esti. Sa te gasesti pe drum ca ai devenit altcineva, fara sa iti fi dat seama.
 M-am oprit pe malul Somesului si mi-am reamintit ca sunt in Cluj, nu acasa. Pe inelarul mainii stangi se afla o piatra mica si rotunda, nu una ovala.
Mi-am reamintit ca sunt o femeie puternica si hotarata si ca am lasat-o pe copila speriata in urma.
Mi-am reamintit cum il imploram printre lacrimi in restaurant sa imi spuna cand ne-am pierdut si era incapabil sa formuleze un raspuns.
Mi-am amintit ca i-am spus ca daca nu ma cauta a 2a zi sa vorbim, nu o sa ma mai vada in viata lui.
Si mi-am amintit ca nu imi incalc promisiunile si decizile, asa ca am pasit mai departe.



In timp ce imi asezam tacticos lenjeria, rochia si pantofii pentru diseara, vorbele Biancai imi sunasera pierdut prin minte ..... Nu imi place cum esti acum, ce ai ajuns ....

Iubire .... decat sa raman blocata in trecut sau sa imi plang noptile singura in pat in prezent, prefer sa plec la lasarea noptii si sa ma intorc in zori, cand deja nu mai simt si nu mai conteaza nimic.
..... Si nu stiu cand ma voi opri.





Comentarii