Acasa.










Spatiu.
Liniste ca de mormant.
Dormitorul meu.
Sala de fitness.
Cada.
Baia mea.
Terasa mea.
Aer.
Scaune comode.
Pat mare.
Cafea din boabe proaspat macinate.
Priveliste .... Tot Sibiul.
30 de perechi de pantofi.
Vin bun.


Este ciudat cum trec de la o stare la alta. Acum 4 ore eram in Cluj, dar ai spune ca asta este o amintire indepartata si sunt acasa de o vesnicie, nu de o ora.
Niciodata nu am fost buna la luat decizii.
Mereu am simtit ca am de oscilat intre doua lucruri si niciodata nu am stiut pe ce cale sa merg.

Daca m-ati intreba cum ma vad in 10 ani, as avea doua raspunsuri :
1. Iubire. Familie. Copii. Casnicie. Periferia orasului. Un job cu care sa ma descurc de acasa, un trai modest langa omul pe care il iubesc si copii pe care sa nu ii neglizez din cauza serviciului.
2. Bani. Oras mare, de preferabil Bucuresti, Londra, New York. Putere. Femeie de success. Singura, fara nici un barbat care sa ma faca sa ma simt slaba, intr-un apartament mare, luxos, doar eu cu pisica mea. Un job care sa necesite 12 ore pe zi.

Banii nu se impaca cu familia. Din moment ce tragi sa ajungi cineva, iti ramane prea putin timp pentru sentimente ... Si ajungi sa ii neglizezi pe cei din jur. Cel mai bun exemplu .... Familia mea.

Ma gandeam ca voi avea aceasta decizie de luat in ani buni, insa am realizat ca de acum trebuie sa ma orientez catre una din cele doua cai.
O viata in care sa iubesc .... Si sa fiu mediocra ....
Sau o viata de indiferenta si stabilitate financiara ... ?

Cum spunea Carrie din Sex and The City, imi plac banii unde ii pot vedea, in dulap.
Un timp am de gand sa ma concentrez pe cine vreau sa fiu, ca momentan, stiu cine sunt....


Si nu as renunta la stilul meu de viata din iubire.
Din contra ... Vreau mai mult, mai mult ... Si mai mult.






Comentarii