Barbati cu bani.




- Ce faci frumoaso? Nu ma gandeam ca dau si astazi de tine aici. Ma cuprinde de talie si incearca sa ma sarute. Imi intorc capul si il sarut pe obraz.
- De ce nu ma lasi ?
- Da-mi un motiv bun pentru care te-as lasa.
- O Doamne ... Ce bei? Barman, inca 2 pahare de wiskey.
- Am pahar, stai linistit.
- Termina cu astea si schimbat-ti expresia de plictisita infumurata. De ce nu te pot saruta? Doar te-am sunat, m-am tinut de cuvant si eu chiar sunt un om ocupat.
- Ai spus ca suni vineri. Ai sunat sambata. Altceva?
- Vai ce ma poti enerva femeie. Marti luam cina. Este bine?
- Poate .... Vedem.
- Cum adica vedem? Ma refuzi ? Isi da ochii peste cap si rade zgomotos in stilul caracteristic al barbatilor plini de bani care ai impresia ca li se cuvine totul.
- Ma suni. Daca nu am nimic mai bun de facut ... Iesim.
- Chiar te plac tu copila. Da-mi o sansa sa iti demonstrez.
- Vedem.

Si s-a indepartat de la bar.

Ma distreaza cum are senzatia ca numele lui sau contul din banca m-ar putea impresiona sau intimida. Nimic nu mi-a placut mai mult decat sa ma joc cu un barbat cu tipologia lui.

Intotdeauna am cautat un barbat cu situatia financiara buna, dar de cei bogati, m-am ferit. De genul care au impresia ca totul li se cuvine , iar femeile sunt bune, pana le cuceresc.
Stiu ca m-as intelege bine cu el. Este galant, cu 8 ani mai in varsta ca mine, cu picioarele pe pamant si inteligent... Dar momentan, nu ii voi oferi nici o sansa.

Iubitule ... Indiferent cat de mult ma atragi tu ca mentalitate, fizic si sa nu mint, contul tau din banca si septarul ala frumos ... Mai bine nu.
Cauta-ma/ Roaga-ma. Cerseste si un sarut. Incerca.
Iar apoi ... Mai vorbim.




Comentarii

Trimiteți un comentariu