Internet love









In ultimele trei zile, am inceput patru postari.
Una despre cat de mult urasc barbatii momentan ... Alta despre cum vreau sa devin a heartless one .. Una despre Alex ... Si inca una despre cat de fericita sunt ( sau eram.. in ziua, momentul respectiv)

Adevarul este ca sunt plictisita.
Da .... Traiesc o viata haotica.
Suna telefonul toata ziua.
Plec dimineata, ma intorc seara.
Ma intalnesc zilnic cu macar un barbat.
Mai vorbesc cu inca trei.
Azi o cabana, maine club ...

Dar nimic nu ma incanta. Nu ma incanta ca C. ma cauta toata ziua. Nu ma incanta ochii albastrii si zambetul perfect a lui D. Nu ma incanta nici seria 7 lui R.

Credeam ca va fi incitant sa nu mai simt aproape nimic. Sa zambesc de politete si sa fiu distanta si rece cu fiecare barbat din viata mea.
Pe zi ce trece, apare unul tot mai minunat ca cel de dinainte. Mai frumos, mai destept, mai respectuos, cu mai multi bani.
 ........... Dar nu il doresc pe nici unul in mod special.


Insa ... exista unul. Face parte din viata mea de aproape o luna, dar nu am avut ocazia sa il sarut sau macar sa il vad.
E frumos. E destept ... Isi petrece ore in sir pe skype ascultandu-mi mie aberatile.
Ne trezim si ne bem cafeaua impreuna la web.
Imi spune "Buna dimineata sufletul meu" pe Whatssapp zilnic.
Ma intreaba la cat ajung in casa, iar daca intarzii 5 minute, ma suna si ma amentinta ca se urca in primul avion si ma omoara.
Ma cunoaste imbracata .... Ma cunoaste dezbracata.
Ma stie machiata si pusa la punct ... Dar m-a vazut si buimacita de somn, cu parul gras si prins.
Isi da seama cand ma macina ceva si nu ma lasa pana nu ii spun problema.
Ma suna in miezul noptii din Roma doar ca sa aud in telefon " De la Andrei pentru Iulia Iulia Iulia, iubirea vietii sale Iulia."
Si .... Locuieste in Italia.

De cateva saptamani, ii resping pe toti. Nu indraznesc sa ma apropii de cineva ... Pentru ca ma gandesc la el si la serile in care nu iese in club, doar ca sa stea cu mine in fata calculatorului pentru ca simtea ca sunt trista.

Realizez ca tind spre pateticism. Am o relatie ... Pe internet. Cu un om pe care nu l-am cunoscut, si poate nici nu il voi avea in fata ochilor vreodata. Un om .... Care ma cunoaste mai bine decat a reusit Alex in atata timp.

Dar stiti ce este ciudat? Parca asta, este singura relatie din care pot face parte. Sunt mai fericita cand ii vad chipul in monitor ... Decat orice cina cu alt barbat.
Ma enervez daca nu imi raspunde si nu stiu unde este.
Turbez cand vad cate un comment pe facebook de la vreo pipita.
Sunt geloasa pana la Dumnezeu si inapoi !


Si sunt indragostita ... de un om pe care nu il cunosc.






Comentarii