Kill me








Please make it stop … Make it stop God … Why are you still punishing me ? What did I do that was so wrong ? Have mercy God … And make the pain go away … I can’t stand thinking and being in pain over him on and on again …. Let me alone please … Please God … I just want to make the pain to stop…. Please….




In minte mi se invart toate replicile date de oameni din apropierea mea, pana si de straini :

Tu fata, tu porti un doliu in suflet .”
“ De ce esti atat de rezervata ? De ce iti este greu sa lasi pe cineva sa se apropie de tine ? De ce te porti ca si cand ai fi din piatra ? Cine te-a ranit de ai ajuns asa? “
“ Ai uitat sa zambesti.”
“De ce scrii doar despre tristete ? De ce totul este inconjurat de negru? De ce vrei sa nu mai simti nimic ? Tu suferi dupa cineva ... ?”
“ Uite ce fericita erai ... Uite cum zambeai in poze ..... Doar langa el erai atat de fericita ...”
“ Eu asa te stiu. Asta mie mi se pare starea ta naturala. Indragostita si suferind in aceelasi timp dupa Alex.”
“ O sa va impacati. O sa vina vara si vei fi acasa .”


Dar s-a gandit cineva .... Ca poate asta este si starea mea naturala ? Poate asa sunt eu conceputa. Rece, indiferenta, nepasatoare.
Faptul ca nu rad din tot sufletul nu inseamna ca ceva nu este bine. Faptul ca ii schimb vorba expresiei “ Mai rau ca pe sosete” nu inseamna ca sufar, si la fel ca nu ma deschid.
V-ati gandit vreodata ca poate asa sunt eu cu adevarat ?
Mereu in cautare de ceva mai bun, intr-o cursa apriga dupa perfectiune. A mea .... A celui de langa mine.
Poate imi place ploaia, tigara, vinul si wiskeyul mai mult ca voua.
Poate am sufletul negru si POATE chiar asa il vreau.
Poate imi place sa fiu de piatra, ca barbatul de langa mine sa nu fie in stare sa imi clinteasca nici o enotie iar eu sa ma joc in voie cu mintea lui.
Poate ador sa fiu asa !!!!!

Si da .... L-am iubit ... Si da, am fost fericita ... Al naibii de fericita, dar s-au meritat cateva clipe de fericire pentru luni, anii de suferinta ?
S-a meritat ??????
NU !!!!!!!!!!!!!
Eu nu am meritat asta !!!!!!!

Si stiti cum ii .... Decat sa zambesc din tot sufletul langa un barbat care apoi m-ar rani, Prefer sa arat ca o papusa, sa zambesc de politete la lumina lumanarii langa un barbat puternic pe care stiu ca il pot intoarce cum vreau eu !

Si tocmai pentru faptul ca l-am iubit pe Alex din tot sufletul si stiu prin cate am trecut .... Sa ma i-a dracu de ii voi mai permite vreunuia sa ma aduca in asa o stare !
Si sa mor de durere ... Sa ma tavalesc pe jos ... Sa simt cum ma arde tot corpul .... Ca jur ca nu ii voi mai permite vreunui barbat sa ma raneasca in asa hal.

Lasati-ma sa fiu EU. Eu ... frumoasa, indiferenta si puternica ...
Pentru ca azi din nou am devenit Iulia lui Alex .... Fiinta aia mica si depresiva .. Si nu imi place ....

Please God ... Let me fall out of love ... Let me live … Please make this pain go away ….

Comentarii