Exceptie ?









" ............... Ti-am spus ca nu sunt la fel ca toti copii cu care ai umblat tu. "


Linistita, marti dimineata m-am ridicat din pat si mi-am pregatit cafeaua. Era deja 11, iar razele soarelui imi permiteau sa stau in tricou pe terasa si sa ma bucur de o zi linistita.
Nu mare mi-a fost mirarea cand i-am vazut numele pe ecranul telefonului care vibra zgomotos langa mine.

Conversatie obijnuita. Am ramas surprinsa ca m-a sunat .... Totusi... Tu, un barbat care poate sa aibe orice femeie isi doreste, desi m-ai avut ... Ma suni sa ma inviti la cina ....?

Seara nu aveam nici un chef. Eram ferm convinsa ca imi voi petrece doua ore plictisitoare in care sa ascult povesti despre bani si masini.
Care sa isi comande o ciorba de burta si o tochitura.
Ma asteptam pana si sa traga de mine si sa incerce sa ma duca din nou acasa ...In fond, imi platise cina, nu?


In schimb .... Ma trezisem la  masa cu un om inteligent. Un barbat pe care il ducea capul, hotarat si sigur pe el.
Un barbat caruia cand i-am spus ca nu imi este foarte foame, a comandat caprese si prosciutto. Aaa ... Si vin rosul.
Iubitule .... De unde naiba sti tu ca ador mancarea italieneasca si vinul rosu?
Am ramas surprinsa ca nici pe drum catre centru, nici la restaurant, nu a incercat nimic.
Va sa zici ... Ma respecti ?

Cand am plecat catre masina, in gand il imploram sa ma sarute. Sa ma ia de mana ... Ceva, ceva.
L-am sarutat la sfarsit.

Nu stiu cand, dar in cele doua ore la terasa m-am indragostit de zambetul lui.
Am adormit cu gandul ca daca va suna maine si la fel m-am trezit.

Dupa o zi de agitatie, inca nu daduse nici un telefon. Mi-am calcat pe orgoliu si i-am dat un mesaj. Nu a raspuns. Vegeam telefonul, urandu-l  ca nu suna ca ieri, mai rau ca un uliu.

Dupa trei ore imi apare numele lui pe ecran.
Botton line , l-am revazut si astazi si as vrea sa il vad si maine.
Nu sper la ceva serios ... Dar chiar imi place compania lui ... Si zambetul .. Ahh .. zambetul ala !


Spuneam acum cateva zile, ca nu sunt pregatita sa iubesc. Ca nu ma cred in stare sa fac parte din nou dintr-o relatie.
Astazi schimbam ideea.
Ai nevoie de omul potrivit ca sa poti iubi din nou.
Degeaba x este frumos, y este potrivit pentru tine iar z are bani ....
Nimic din toate astea nu conteaza daca nu exista " acel ceva. "


Astazi sunt linistita si fericta. In noaptea asta voi adormi din nou cu  gandul la zambetul sau .... Si sperand nu pentru mult ... ci doar pentru maine.






Comentarii