Silance







...................

Tu esti povestea vietii mele.

De la un timp, cartea mea nu mai gazduieste capitole intregi despre tine, dar cumva, te regasesti in fiecare pasaj.
Esti personajul meu principal, singurul de altfel, care desi pe hartie apari episodic si cu litere de o schioapa, in sufletul meu existi doar in Time New Roman, cu caractere Bold Intalic ingroasate de 20.

Ma citesti si apoi ma uiti. Te intorci sa rasfoiesti din nou, in ideea ca poate ai pierdut ceva interesant pe drum. Esti ca primavara. Amagitor ca serile calde ce prevestesc vara, dar indoielnic ca furtuna care urmeaza la lasarea noptii.
Esti o realitate rece si cruda, de care ma las imbracata cu o placere morbida in mecanismul meu de refacere si tortura .
Iubesc sa nu te uit. Cred ca asta este.
Iubesc sa te ador si urasc in acelasi timp. Te iubesc pentru ca ai fost, te doresc pentru ca nu mai esti si inca sper ca intr-o zi, cand va fi doar soare fara nici o furtuna la orizont , vei fi din nou ....

Inchid uneori ochii incercand sa retraiesc momentul in care a inceput totul. Incerc cu disperare sa imi aduc aminte clipa in care l-am zarit, seninatatea din ochii lui albastrii si zambetul cristalin, dar totul este invalui in ceata, precum un vis de mult indepartat.

Poate asta si este ... O himera. O inchipuire a mintii mele bolnave, care tanjesete dupa suferinta, in loc de pace si iubire. Dupa filme alb negru, avalanse de sentimente, ploaie, noapte, ruj rosu si pasiune.

Iubesc ca sa te urasc si tanjesc ca sa nu te uit.
Vreau sa ma faci sa sufar.
Vreau sa ma rupi in bucati, sa ma torturezi, sa vi doar ca sa pleci iar din mine sa nu mai ramana nimic ...
Vreau sa fiu ranita doar pentru deliciul de a avea sufletul in genunchi, de a-mi aduna bucatile ramase pe jos si de a ma juca de-a reconstituitul ....
Vreau sa omori totul in mine ca apoi atunci cand voi renaste, sa fiu neagra pe interior.
M-ai lasat gri. Nu imi place griul. Gri este o culoare a mijlocului. A schimbarii, dar nu a trasformarii totale. Gri este ambiguu, rece dar cu o nuanta de cald.....
Vreau sa vi, si sa ma faci neagra.
Sa ma lasi zacand pe jos, doar pentru a ma ridica si a nu mai simti nimic.

Vreau sa nu imi fie frica sa ma duc in Iad. Sa nu mai pasesc pe varfuri si cu pasi tremurand, ci pe toata talpa si hotarata. Vreau sa il am pe Diavol in fata doar pentru a-i spune " Am trait iubirea si nu am murit, acum nimic pe lumea asta nu m-ar mai putea distruge."

Vreau sa te intorci.... Ca sa pot scrie.
Vreau sa te intorci, doar pentru a ma tortura in continuare si atunci cand pleci, sa ma lasi cu adevarat in umbra, nu pe jumatate in viata.



Iubesc ca sa nu te uit si traiesc ca sa te urasc.... Te urasc doar din dorinta de a te iubi din nou.






Comentarii