Un el mai aparte







JOI :


" Tot ce vreau de la tine este sa nu mai fi o gasca, tu fata. Te crezi urata ca sa umblii dupa unu si altu? Cum adica iesi daca te suna? pai tu esti la cheremul lui unu? Tu stai sa traga X si Y de tine prin club? Decat sa iesi cu unu doar de dragul de a iusi din casa, mai bine te pui la un film. Si nu vreau sa te mai vad prin cluburi ba vorbind cu unu ba cu altu. De acum, STOP ! "


In timp ce ma certat, eu imi sorbeam linistita paharul de vin si il priveam obsesiv.
Hmm ... Fascinant exemplar. 
Vorbea repede si agitat, nu de sitatie, ci asa fiind firea lui. Are un obicei prost de a ma induce intr-o stare in care nu stiu daca sa il pleznesc sau sa il sarut.
Si are niste ochii albastrii ... Care te sageata de simti pana in fundul suflerului.

Imi plac oamenii de la care pot invata ceva. Ei sunt cei mai fascinanti. o persoana normala ma plictiseste, dar el .... El ma face sa il vreau.

Ador oamenii destepti.


SAMBATA :

 Corpul ma doare de la atata expunere la soare, iar macarons-ul cu ciocolata si violete ma indeamna sa il mananc desi sunt plina.

Viata mea ma amuza. Este incredibil cum sunt capabila sa adorm in fiecare seara cu gandul la altul iar de dimineata sa nu mai simt nimic.
Adevarul este ca ii vreau pe toti si totusi ..... Pe nici unul.
Iesim, radem, glumim. Azi cafea cu x, maine cina cu y, poimaine club cu z.
Toti sunt bine primiti in casa goala a sufletului in care momentan locuiesc singura, doar ca au un termen limita. Vin si stau cu chirie limitata.

Dar azi ... Sincer nu am chef. Cred ca il voi asculta pe D. si voi sta cuminte si linistita la bar in club.


DUMINICA :

Sincer ... Nu stiu.
Nu stiu care a fost momentul in care privirea imi era incetosata iar picioarele nu ma ascultau.
Nu stiu cand si de ce mi-am spart telefonul.
Nu stiu la ce ora a ajung el in club.

Stiu doar ca m-am trezit in taxi, cu el. Din priviri ii spunem "Te vreau".
Stiu ca la ridicarea noptii, am fugit catre casa iar dimineata cand m-am trezit parfumul sau inca se prelingea pe corpul meu.
Mi-am facut bagajele fara a privi ce pun in valiza si am plecat urgent spre Cluj.


MARTI :

M-am trezit cu el in gand. Cu ochii lui albastrii care ma bantuiau din visul ce il avusem azi noapte.
Stiam de cand il cunoscusem ca ceva nu era ok.
Avea ceva in privire .... Care putea inghiti totul din tine.
Barbatii inteligenti mi se par cele mai fascinante specimene, dar mereu am incercat sa ma feresc de ei cat de mult am putut.
Ei sunt aceia care fara sa realizezi, iti iau pamantul de sub picioare.
Cuvinte. Cu asta m-a atras catre el, desi dupa prima intalnirea nu aveam in gand ca il voi revedea vreodata din propria initiativa.
Abia acum relizez ca tanjeam dupa prezenta lui fara sa am habar de asta.
Credeam in continuare ca sunt o femeie puternica si ca am lumea la picioare, fara sa tin cont de elementul pe care el il reprezenta chiar dupa colt.
Il adoram fara sa stiu.
Totul se leaga acum. Ma fastaceam in prezenta lui. Imi era rusine si pana sa il privesc prea mult si doar in filmele obscene ale mintii mele indrazneam sa il ating. In realitate .... Imi bagam privirea in pamant si la simplu gand ca l-as saruta ca ma simteam atat de transparenta in fata lui , de parca era constient de gandurile mele.

M-am indragostit? Nu .... Dar nici mult nu as mai fi avut.
Il vreau? Da ... Intr-o anumita masura incat niciodata sa nu imi fie prea apropiat vreodata.
Sunt prea constienta ca este atat de inteligent incat s-ar juca cu mine ca cu o marioneta din panza.


Oricum ... Este bine de stiut ca inca sunt capabila de un gram de sentiment.






Comentarii