O umbra de femeie.






Ei ma cunosc cu rujul rosul, tocurile inalte, privirea sus si zambetul impecabil. Dupa cateva clipe, le permit sa imi stearga tot cate putin din negrul ochilor si roseata buzelor, in speranta ca voi ajunge din nou "Eu" iar ei vor ramane.
Iubesc fragmentar si episodic pana la prima abatere. De obicei acela este momentul cand imi scot rujul din poseta si il utilizez din nou, prevenidu-le faptul ca voi pleca in neat precum am si aparut in viata lor.

De un timp, viata mea se petrece pe o scena, nu in spatele cortinei. Fiecare moment, gest, pana si mesaj, este atent gandit si pus in sceneta doar pentru a le reaminti cine sunt , fara a le explica cine am fost.

Bani.
Masini.
Cine la lumina lumanarii.
Putere.
Viata de noapte.
Suflet pierdut.
Sex.
Un chip blond cu buze rosii si inima negra.

-Tu porti un doliu in tine tu copila.
- Adica ?
- Eu nu cred ca tu esti asa. Eu cred ca tu refuzi sa fi tu, pentru ca odata ai fost atat de ranita incat acum nu mai permiti decat lucrurilor materiale sa se apropie de tine.

Asa va fi iubire ... Si exact pentru faptul ca ai reusit sa ma citesti atata de bine desi nu ti-am oferit privilegiul de a ma cunoaste, voi disparea.
Te voi lua, ma voi bucura de ochii tai albastrii care imi aduc aminte de trecut, te voi iubi episodic, te voi rupe in bucati ca apoi sa te lipesti in absenta mea singur la loc, ma voi juca, iti voi zambi, iti voi lasa urme de ruj pe camasa sa le vada logodnica si unghii pe spate, iar apoi voi disparea.
Esti prea inteligent si nu iti voi permite sa te apropii prea mult.

Fapta a fost consumata. Fara nici un cuvant, am disparut la rasarit, in ultima zi de Sibiu.
Acum sunt in Cluj.
Mintea mi-e vraiste iar acest lucru nu duce de obicei la nimic bun.
Sunt coplesita, acesta este adevarul si am nevoie de o pauza.
O pauza pentru mine ... Si atat. Fara nici un exemplar mascultin in jurul meu.
Telefonul este mort, iar sufletul meu pustiu.
Ultima parte din mine ti-am dat-o Tie acum doua seri si mi-am tusit ultimul gram de umanitate cand m-am urcat in taxi catre casa .... Si am ajung in Cluj.

Cluj ... Oaza mea de liniste .....











Comentarii

Trimiteți un comentariu