ultima postare despre tine


Nu mi-a fost niciodata rusine de mine. nu mi-a fost niciodata frica sa traiesc cum vreau eu. Iubeam singuratatea. fereastra larg deschisa, un pahar de Jack . lumina joasa. pisica.

ma iubeam pe mine mai mult decat pe oricine. iubeam viata. iubeam noaptea. iubeam luxul.

am stiut mereu ca voi cadea doar atunci cand o sa inghesui in inima mea un barbat. si asa a fost. l-am lasat sa intre cu gandul ca nu ma poate afecta foarte tare. la urma urmei el e un barbat, eu … Iulia. i-am dat o particica din inima mea si a inceput sa ceara mai mult. Sa manance din vise. sa imi dea alte ideei legate de viata. sa ma faca sa ma indoiesc de ale mele. sa ma faca dependenta de el…

cand a plecat, a plecat cu jumatate din inima mea. fara balanta, mi-am pierdut echilibrul.

sufeream si eram trista si deprimata. ma indoiam de tot ce eram eu. imi era dor de mine, imi era dor de el

eram in cadere libera.


crezi in timp?
timpul, dragul meu, timpul poate vindeca toate ranile, timpul poate sa iti dea inca o sansa,
timpul te poate face sa uiti, timpul te poate ajuta sa mergi mai departe…dar, iubitule, timpul nu poate sa iti dea ceea ce a fost…. ceea ce ai pierdut....

Comentarii