si am alergat sa ma gasesc...si alerg in jurul lumii


si am trecut.....

am trecut peste papusi barbie

peste perioada de "rebel" in care imi speriam parintii ca vroiam sa fiu "satanista"(la varsta aia nici nu intelegeam cuvantul) si umblam numai cu bickeri=))

am trecut de generala

am trecut peste Deyu....prima dragoste.cred ca eram in stare sa ma arunc si sub tren daca imi cerea

am trecut peste divortul alor mei

peste certurile cu Miruna

am trecut si peste perioada in care "stateam cu un Mecedes slk" (conta mai mult masina decat persoana)

am putut trece peste seriile nesfarsite in care daca nu eram cu jackul in mana si nu ma intorceam acASA pe trei carari nu ma puteam distra

am trecut peste prafuri si alte droguri

am trecut peste cluburi

am reusit sa trec si de Remus

si peste moartea cuiva drag


acum...sunt ok.defapt..nici eu nu stiu cum sunt cu adevarat.nu iubesc,nu urasc,nu sunt invidioasa,orgolioasa,geloasa,parsiva.meschina.blanda,calma.nu sunt nimic,dar totusi sunt detoate. stau...si astept.astept sa vad care va fi urmatoarea perioada care imi va schimba viata:)

Comentarii

  1. cred ca toate etapele astea ne ajuta sa ne maturizam. cu bune si rele, ne fac sa privim altfel lucrurile. probabil nu fac altceva decat sa ne pregateasca pentru realitatea pe care o doar asa o putem constientiza...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu