Stick With You


intelege.intelege te rog. nu mai vreau sa iti fac nici un rau.m-am schimbat,simt asta.am fost o proasta....mi-ai iertat atatea lucruri..iar eu in continuare iti faceam rau..ieseam cu unu si altul...te inselam....u m-ai iubit si respectat intotdeauna.dupa despartirea noastra, da, mi-am facut de cap.nu era vineri si sambata sa nu ies, sa nu beau sa nu trag, sa nu stau cu vreo 7,8.intalniri zilnice.m-am saturat.de cateva luni lucrurile acestea s-au afarsit.vroiam o relatie.am incercat cu 2.... primul...ma plictisea. eram intru-un fel amici care se pupau. al doilea...da..recunosc am suferit umpik...dupa chestiile astea am realiat ce proasta eram....ca te-am pierdut...ca incercam sa scap de tine...in schimb..u m-ai iubit neconditionat.nimeni nu stie ce ii in sufletul meu.am un respect enorm pt u.pt felul cum te purtai cu mine.imi placea cine eram cand eram cu tine.nu mai imi trebuie distractii si nebunii. nu vreau sa ajung chiar cea mai mare depravata...desi probabil asa eram. nu incercam din nou cu tine daca nu eram sigura de ceea ce vroiam.esti perfect pentru mine,in toate sensurile posibile.te rog mult..macar o data. o data..mai incearca.mai da-mi o sansa sa iti demonstrez ca poti avea incredere in mine.nu mai sunt cum eram.nu mai vreau.te vreau pe tine.atata tot.cand adorm in bratele tale..pur si simplu simt ca acolo este locul meu...ca acolo trebuie sa fiu.nu mai vreau sa te insel.nu mai vreau altul.am inceput sa vad si amici, nu numai "baietii"..... credema ca vorbesc serios.te rog...macar o data ai inceredere in mine.vreau ca totul sa fie bine. sa fi al meu.... iar eu....numai a ta.

with love,
Iulia

Comentarii

Trimiteți un comentariu