credinta


timpul le remediaza pe toate......:) desi..sincer nu mai am chef de nimic.m-am saturat sa il tot caut pe printul cel frumos de pe calul alb. incep sa cred ca poate nu o sa imi gasesc "printul" vreodata:)) oricum...sunt al draq de complicata.de multe ori nici eu nu stiu ce vreau, cum vreau sau pe cine vreau. cred ca la fiecare 10 minute imi schimb starea de spirit. acum poate rad iar in 2 minute plang ca si cand e sfarsitul lumii.un singur lucru nu imi convine deloc si nici nu pot sa il inteleg. daca tot exista "Dumnezeu" de ce se intampla atatea in lume?de ce atatea tsunami,cutremure,incendii,atentate? de ce nu poate totul sa fie frumos pufos si roz?:x de ce trebuie sa suferim? de ce intr-o relatie intotdeauna unul iubeste mai mult ca celalalt?de ce mereu trebuie sa fie cineva care sufera? daca tot exista o forta "mistica"(nebunieee) nu ne ajuta?vezi? de aceea nu sunt eu credincioasa si imi e greu sa cred toate tampeniile cu adam eva sarpele cu picioare si marul fermecat sau noe cu arca lui fabuloasa.parca toate religiile sunt sucite si sincer pana acum chiar m-am documentat despre multe ca nu imi place cea ortodoxa si ma gandeam sa mi-o schimb;)) kaballa,catolicism,budism,rastafari, toate niste tampenii.nu mai inteleg nimic.prefer sa cred teoria evolutionista. e mult mai credibila, cel putin pentru mine;) si nu.nu tin post, nu m-am spovedit,nu ma duc la biserica nici macar de inviere.o sa vopsesc oua, dar le fac aurii si argintii ca sa fie frumoase:)) nu, nu le mananc.craciunul imi place din cauza cadourilor.pastele la fel. hopa!! e 3 jumate!! intlnire cu D la 5.vorbim mai tarziu;))

Comentarii

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. ... In iubire nu unul iubeste mai mult si altu' mai putin... fiecare iubeste in felu' lui si normal ca e diferit. Iti zic din experienta:> . Si in legatura cu religia , ii trb ta daca crezi sau nu in Dumnezeu , dar gandeste-te daca nu crezi si exista ? Daca crezi si nu exista nu ai nimic ce sa pierzi , dar invers da. Oricum fiecare cu parerea lui. Si toate cacaturile ( cum le zici tu ) tsunnami,etc. se mai intampla si din cauza noastra si gandestete ca noi ducem lumea in jos . Nu Dumnezeu. El ne'a dat un dar , si noi il distrugem .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu