money money fuck money


azi la un suc, dupa o piesa de teatru.ne-am strans mai multi din scoala.remarci absolut inutile la adresa mea.pe drum spre casa la fel. "daca eram in locul tau plateam tuturor sucul" "ca la ce casa ai...numai bucataria crd ca e cat apartamentul meu" "se vede si dupa cum te imbraci ca ai bani" "taicato ii cn ii" mda. jur ca m-am saturat.totii ma vad ca o banca:)) sti cumva care ii situatia mea financiara? ma indoiesc;)stiti ce bani am in buzunar?nu cred;) asa ca hai taceti naibii.numai chestiile materiale le vedeti...."frateeee asta ii plina de banii" dobitocilor.ok. inafara de faptul asta,ca ma vedeti ca o blonda plina de bani, mai spuneti ca sunt si al nabii de materialista"umbla numai cu dinaia cu banii" daca m-ati vazut intr-o masina,2,3 frumoase e clarrrrr coaee ca umblu dupa banii;) nu?asa ii;) normal ca pana si pt mine e mult mai placut sa ma plimb intr-un mercedes ml cu unu care mi-ar face toate poftele. nu m-as marita cu unu care sa nu fie de cel putin aceeasi situatie financiara ca mine, dar acum... la varsta asta, putin imi pasa sincer.daca imi place cu adevarat de cineva,ma plimb si prin parc la -20 de grade zilnic.nu conteaza banii.de ce judecati mereu dupa aparente si aspect? cretinilor.



Comentarii