i don't even had to say


totusi...ai capul cam mare,in comparatie cu al meu.ochii mei sunt mult mai frumosi la forma,desi la culoare ai tai ma depasesc cu mult.chiar daca ai buzele mai dragute ca mine,dintii mei sunt mai dreptii:) am nasucul mik si dragut:x al tau e mareee si umpic coroiat sau nush cum sa zic:))da..da..esti mai slabut ca mine si multtt mai atletic,dar totusi eu sunt micuta,plinuta si draguta:X eu sunt prea temperamentala. ma enervez repede si din orice prostie, desi de multe ori aleg sa arat indiferenta oricat de mult m-as macina inauntru.u esti calm.calm si linistit imi explici ce tampenie am facut ca unui copil de 3 ani.u esti bun.probabil ai ajuta toata lumea asta daca ai putea.eu in schimb...sunt doar pt mine.mie sa imi fie bine.restu.....pl.eu nu am rabdare.desi taci si ascult,ma plictiseste enorm sa ascult problemele celorlati.u? u mereu m-ai ascultat, indiferent ca te sunam la 2 noaptea cu cele mai banale chestii.eu abia pot sa am grija de mine....vezi..? u pana acum ai putut sa ai grija de amandoi..:)

Comentarii

Trimiteți un comentariu