de unde pana unde?


care e chestia cu libertatea?"egalitate intre sexe"? nu am nevoie de asa ceva.am nevoie de un barbat care sa ma controleze in adevaratul sens al cuvantului. ca asa e ”modern”, ca asa e moral si ca femeia are drepturi egale cu barbatii in 2009. ei bine eu NU cred in nici o egalitate. NU vreau sa fiu egala cu barbatul de langa mine. NU vreau sa stiu sa repar masina si nici instalatia de apa. NU vreau sa beau bere niciodata si sa am mustata de la spuma. NU vreau sa castig mai mult sau egal cu barbatul de langa mine. NU vreau sa platim jumatate/jumatate consumatia. si nici sa imi deschid usa restaurantului singura. NU vreau sa imi permiti sa zbier la tine. Si in nici un caz NU vreau sa am libertatea de a face ce vreau eu mereu. NU vreau sa nu ma intrebi de ce am venit la 4 dimineata acasa. si nici NU vreau sa nu ma certi ca nu stiu sa gatesc.
e minunat faptul ca sunt femeie. NU ma obliga sa nu mai fiu.

Comentarii