ba esti prost?


deci e incredibil.deci nu mai pot.nu mai inteleg!!! ce ii cu tine fra??ok.....de cateva saptamani ma rog de tine sa ma lasi in pace.sa nu ma mai suni etc.de fiecare data cand iti zik te enervezi si scrii pe mess "am inteles!" (acum nah...nu mai poti scrie pt ca te am la ignore:X) luni.....sa ne amintim de luni.am facut o cadere nervoasa din cauza ta.mi-ai promis ca ma lasi in pace.joi iar ma suni.iar vrei sa ne vedem.ok fra....hai ne intalnim.te fac in toate felurile,maxim peste maxim,pleci nervos.zici din nou ca nu mai vrei sa vorbim.eu, intr-o stare acuta de ebrietate stau cu unu dintre cei mai buni prieteni ai tai.vineri ma suni nervos. "nu pot sa cred ca ai fost in stare de asa ceva ...bla bla bla.....nu te credeam asa....bla bla bla.....tot ce am simtit pentru tine s-a transformat in ura......bla bla bla...nu vreau sa te mai vad vreodata si sa nu ma cauti" ok coaeeeeee de parca eu te-as cauta sau te-am cautat.....mda:))) ma pun linistita la somn,impacata, ca macar acum ma urasti si ma lasi 4 ever in pace:X nu mult mi-a durat fericirea. azi iar suni. wthf is with you???? "ceau iulia...sarbatori fericite..hristos a inviat .." esti nebun? deci nu inteleg.am stat cu cel mai bun prieten al tauuu!!! heloooo!!!poate sunt eu proasta si batuta in cap, dar sa mor daca mai inteleg ceva.cu mine nu vrei sa mai fi, dar nici nu ma lasi in pace.ti-am explicat, eu nu vreau sa fiu amica ta mai baiete.nu vreau sa fim prieteni.nu vreau nici iubita sa iti mai fiu.de ce oare nu intelegi...? cu ce am gresit Doamne de nu ma lasa in pace?:(





Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii

  1. prin asta trec si eu :)) . am crezut ca sunt eu nebuna ... dar vad ca nu . si daca sunt , nu sunt singura :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu