cred ca am inebunit


imediat ating nirvana.starea de pace,calmitate si fericire absoluta.de ce? nici eu nu stiu.nu mai vreau nimic.nici nu imi trebuie:)e tarziu dar nu mi-e somn.am 1000 de ganduri care nu-mi dau pace....totul se invarte haotic in capul meu....atatea intrebari....."de ce".... de ce oare majoritatea intrebariilor care incep cu de ce nu au raspuns? sau au raspuns,dar sunt ilogice.vreau sa plec.chiar as pleca.macar un timp,departe de tot:) si vreau....si tot visez:) visez sa imi gasesc unul pe gustul meu, care sa ma iubeasca si sa il iubesc...:) visez o lume fara prejudecati:) visez fericire:) de multe ori simt cum ma inunda cateodata un val de entuziasm,caldura:x alteori.....dintr-o data devin melancolica si trista.ma simt sensibila,vulnerabila.vlunerabila in ochii lui. vreau sa il gasesc pe el.de cateva zile imi patrunde noapte in vise.zici ca sunt in Eminescu cu calin zburatorul:)) vizez fericirea deplina...si dintr-odata pleci...........ms mult:)) fi un sweet si ramai:x macar in vise:x macar atunci sa ma pot simti cu adevarat implinita............pfff pana si in vis nu esti perfect;)))


Comentarii