don't fall in love



























































ce ii cu pozele? nimic. pus si simplu ma regasesc in fiecare.am spart, am trantit,am plans,am tipat de disperare. m-am consumat toata.am suferit ca ultimul caine.alcool?sare? de ce? nu inteleg cum ma mai poti intreba de ce.....doar atunci puteam fi fericita.doar atunci nu erai in mintea mea.acum ma intelegi?da, probabil da.acum te vreau? nu.nu te vreau.dupa toate ca mi-ai distrus o parte buna din suflet, m-am distrus si singura.sa meritat?pentru unul ca tine? nu. sigur ca nu.











Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii

  1. cam asa e. ai face orice pentru persoana pe care o iubesti atata timp cat te iubeste inapoi si e langa tine. cand pleaca...deschizi ochii si iti dai seama ca din 2 luni, una jumate te-a facut sa suferi...atunci iti dai seama ca ai gresit si nu se merita de la bun inceput :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu