just go/come back


mda.de unde atata fericire....prima data in ultimele luni cand aveam numarul tau in tel si nu te-am sunat.defapt....nu am avut cand.chiar am avut o sap ca naiba de aglomerata,de dormeam 8 ore si ma trezeam tot obosita.azi...in sfarsit,zi libera. o zi in care sti ce am facut? mi-am adus din nou aminte de u.din gresala, ajung pe hi5ul tau.ma apucat depresia.ma uit in lista p mess, u online.astept.trece o jjum de ora,o ora. u nimic.stiu...stiu ca nu te mai iubesc....nici nu te mai vreau...dar inca mai e ceva....inca in felul meu ciudat desi ti-am spus de atatea ori sa ma lasi in pace,inca vreau sa iti aud vocea....sa ma privesti cu ochii tai marii si caprui si sa imi zambesti frumos..da da;)) zambetul acela..:) sti u d care zic...da, recunosc. doare mai rau cand u nu zici nimic.stiu..stiu ca daca ai suna 0 data de 2 ori p sap nu as mai fi asa disperata....sti cum e..? nu mi-e bine nici cu tine, nici fara tine.pentru ca nu te mai vreau,dar nici nu pot renunta la tine..la amintirea ta.....intru-un fel...vreau sa vi din nou doar pentru a avea placerea aceea de a te refuza.altcumva stiu ca nu pot scapa de tine.

Comentarii

  1. zicea cineva ce se credea intelept: "asa-i ca indiferenta doar mai tare decat o palma data?". cam asa e...

    RăspundețiȘtergere
  2. ma beep in sentimente iubire toate cele. amin

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu