declaratie de dragoste











iti multumesc.iti multumesc ca mi-ai facut decizia mult mai usoara.am nevoie de cineva care sa ma asculte.pe care daca ma simt rau sa il sun in miez de noapte si sa ma asculte.cineva care sa ma ajute.sa fie langa mine intotdeuna indiferent ce se va intampla.care sa ma iubeasca.sa ma faca sa ma simt in siguranta.multumesc ca mi-ai aratat ca nu u poti fi acela.



Radu...imi pare rau.imi pare rau pentru tot.pana la urma.... indiferent cat timp a trecut, acum simt ca va fi bine.vom fi ok.sunt pregatita.imi pare rau ca nu am stiu sa apreciez ce am avut.langa tine...sunt bine.ma cunosti mai bine decat ma cunosc eu.e de ajuns sa te uiti la mine si desi sa zambesc,u sti ca am ceva.mereu...mereu mi-ai ascultat toate tampeniile care le debitam.mereu ai fost langa mine si cand am ras si cand am plans. si in costinesti si ultima data cand am adormit cu tine....cand ma tineai in brate....simtiam ca nimic nu se poate intampla rau. simtiam ca ...acolo este locul meu. imi pare rau ca am fost in dubii intre tine si nenorocitul asta acum.mereu m-ai inteles, mereu m-ai respectat.inafara de iubit, mi-ai fost cel mai bun prieten.inca tin la tine si simt....simt....ca tu esti cel potrivit pentru mine.cu tine nu trebuia sa ma prefac.iti multumesc ca mereu mi-ai acceptat toate kkturile si totusi..ai avut grija de mine si m-ai iubit neconditionat.o sa vezi....de data asta va fi altfel:) iti promit iubitu

Comentarii