ma tot mint





crd ca in tot acest timp m-am mintit sigura.ca mi-e bine,ca sunt ok... dar nu ii asa.sunt fericita cand sunt cu tine.cand ne vedem, indiferent ca de multe ori ne certam si ne contrezicem.parca imi explodeaza inima din piept cand vad ca suni,dar in schimb ,cand iti rasp, ma chinui sa vorbesc normal sa vorbesc sec....sa nu iti dai seama cat insemni inca pentru mine.da....stiu.stiu ca o sa trec si peste asta cum am trecut defapt peste multe. dar ma doare. ma doare , ca nu pot fi tare...nu pot fi indiferenta.stiu ca probabil asa par, dar e trist cand ajung acasa si sufar in tacere. si sti care ii partea cea mai grea....? zic ca nu te-as ierta, ca nu m-am impaca cu tine,ca nu te mai vreau in viata mea,...... dar adevarul e ca te-as primi inapoi in orice clipa. oricum... de la un timp am inceput sa imi revin. sa ies, sa ma simt bine , dar totusi....mai este un drum lung pana sa redevin ceea ce am fost inainte sa intri in viata mea. oricum...a fost dragut:) si ti-am zis ca mi-e ciuda pe tine....mi-e ciuda ca simt ca ti la mn dar ai fost in stare sa renunti asa usor la noi....

Comentarii