declaratii de dragoste pe ritm de manele:))


azi la scoala.cu pisii ne plictiseam;)) iata ce a putut scoate mintea noastra productiva:)))




nu vreau sa renunt la tine esti tot ce mi-am dorit vreodata in viata,intoarce-te la mine mai copile, ai ochii de migdale privirea ta ma omoara...(totusi nu pricep de ce te tot incrunti, bby vezi ca faci riduri!!) fraiere cere-mi tot ce vrei, cere-mi cere-mi tot ce vrei,sti ca iti fac pe plac cum o fac de obicei...tra la li laa li laaaaaa. cand ne vom reuni din nou sub lumina lunii iar dragostea noastra va renaste... eu ma laud numai cu tine pa ba bi bammmm langa tine de toate am parte esti comoara pentru mine. te iubesc R te iubesc fara tine nu pot sa traiesc si merg si beau si trag sa uit de tine... dar desi beau beau mi-am inselat iubitu' azi noapte la hotel cu unul cocalarus maximus nu merge....pt ca la sf te sun , ... la culcare noapte buna! dar totusi...unde te duci iubirea mea?? taci si hai!! taci si hai!! tralalala pusi pusii weyyy



ooo ooo hahaha haw are bre?:)) are you sure/ don't worry is D ahahaa, cum iubeste orbu raza de lumina asaaa te iubesc eu pe tine:)) da zana zanelor zzzz steaua stelelor tanananana.eu nu vreau sa ma lasi, nu vreau lacrimi pe obraji,te rog nu fugi de mine m-am indragostit de tine.te iubesc si toata lumea stie cata dragoste iti daruiesc eu tie si jur nu ma mai gandesc la nimeni la cat te iubesc pe tine, oooo fara tine noptiile imi fac triste zilele, kand ma aPuca cate un dor, ma droghez in dormitor:)))aseara am avut un vis frumos am visat ca la mine te-ai intors, da cand am vrut sa te sarut, buzele tale 2 petale le sarut, hai saruta-ma, in brate strange-ma tzak tzak , daca u n-ai fi pt mine as traii oooooo, am brigada de elita de nimeni nu imi este frica dada , show ca la paris, neatza dragutzo ghiocel ai rasarit pe cer sunshine? ooo nu stalucesti stelutzo?? vai vai vai

Comentarii