asa a fost sa fie


si desi multi dintre apropiatii tai au ajuns sa imi spuna ca tu nu m-ai meritat niciodata.... mi-e greu sa cred. da, durerea a disparut.lacrimile nu mai curg...zambetul a inceput din nou sa imi lumineze chipul.nici macar cand vad poze cu voi, nu mai imi simt sufletul greu. incet, incet... m-am eliberat de tine. dar...
hmmm. intotdeuna exista un "dar"
dar de ce nu a mers?
dar ce sa intamplat cu noi?
dar oare ma iubit?

in povestea de astazi varianta corecta este : dar este chiar asa?

imi e greu sa cred ca esti un baiat obijnuit. ca esti ca totii...
singurul langa care mi-as fi putut imagina tot restul vietii.singurul pt care as fi renuntat la tot si as fi fost capabila sa ma schimb...
barbatul perfect.

o noua lectie. nu exista barbatul perfect.exista doar barbatul care minte si se preface de chiar pare perfect. este doar o iluzie...:)

Comentarii

  1. mai degraba nu exista barbatul din imaginea perfecta pe care ti-o creezi tu singura in minte. adica idealul tau. ca cel care n-a fost perfect pentru tine, e perfect pentru alta...

    RăspundețiȘtergere
  2. nimeni nu'i perfect fizic sau moral , dar odata ce incepi sa-l iubesti devine perfect!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu