wtf

suna telefonul, mama.
dupa 5 minute de chestii de politete si normale, gen" ce faci, cum te simti, ti-a trecut raceala" urmeaza bomba:

mama: si , ce mai face L.?
eu :bine.. nu ii in sibiu, se intoarce saptamana viitoare.
mama: mie cand mi-l prezinti?
eu .............................. mai incolo, sa vedem......................


cum as putea sa ii explic mamei, ca nu am o relatie tocmai dupa standardele normalitatii...?
ca pentru prima data, iubesc mai mult decat sunt iubita?
ca el nu ii Radu sau A.C., gata sa imi puna lumea la picioare... el din cand in cand mi-o distruge?

as vrea sa il cunosti, dar nu merita. cel putin deocamdata.
mi-ar placea sa am o asemenea relatie cu el, incat sa imi doresc sa il cunosteti, dar nu am...


chestia cu familia ii totusi importanta, cel putin pentru mine.
nu pot sa il aduc la masa pe cel care din cand in cand imi ia pamantul de sub picioare si sa lasa in cadere libera.
vom vedea, pe viitor.





Comentarii