pentru A


si da, il iubesc.
dar il iubesc ca pe un amic.
il iubesc, pentru ca te iubeste pe tine.
il iubesc, ca are grija de tine.
va iubesc pe amandoi impreuna...
si m-ar durea sa va despartiti. tin la voi, de parca ii relatia mea.

nu vad nici un motiv pentru care te-ai suparat cand am iesit la plimbare vara, avand in vedere ca pe tine atunci nu te interesa de el. am iesit, ca sa vorbim de tine.
si habar nu ai, cat ma durea sa il vad suferind in asa hal din cauza ta. imi pare rau daca din expresia "in plm cum dracu plangi dupa ea, ca is pizde p toate gardurile" el a inteles ca faceam referire la mine.
asa baiat, rar gasesti.

ce vroiam defapt sa iti spun prin toate astea, este ca nici acum, nici in 5 ani, pentru mine nu va reprezenta nici un interes. el pentru mine nu ii un baiat , ii "prietenul lui A"
(asta se aplica si in cazul lui T)

ps. sa sti ca m-a durut conparatia de azi "eu nu sunt ca tine"
ii acelasi lucru, pentru ca si eu il iubesc pe L. , dar tu macar ai siguranta aia ca sentimentul ii reciproc...
pana la urma, barbatul pe care il iubesti nu vorbeste mai frumos cu cea mai buna prietena a ta, decat cu tine....



this is for u and T.

Comentarii