tu nu sti...


ce greu imi este sa te iubesc.
sa ma aflu la granita aia dintre iubire si detest, dar mereu, in loc sa o iau in stanga sau in dreapta, tot gasesc o carare numita speranta. as vrea sa o pot ocoli, dar intotdeauna sfarsesc pe drumul ei.
"poate odata ma va iubi..."
"poate odata va simti macar jumate din cat simt eu pentru el..."
"poate odata ma va privi asa cum as vrea sa ma priveasca.."

te urasc ca imi faci asta si ma urasc si pe mine ca nu am vointa sa ma impotrivesc.
te urasc ca te iubesc atat....

as vrea sa se sfarseasca cu intrebarile astea. sa stiu clar, sa imi spui.
"da toanto te pot iubi"
"nu, nu o pot face"



nu pot sa mai sper degeaba. omoara-mi dracu ultimul gram de speranta ca sa pot trai din nou, sau lasama sa te iubesc fara sa imi fie frica ca cealalta zi vei disparea.

Comentarii