zilele iti sunt numarate




cand am intrat in casa, rimelul imi era scurs pe fata iar parul ud.

m-am plimbat.
cu poseta in mana, pe tocuri de 12 cm, am colindat strazile pustii, prin ploaie.

ai sunat, dar cu cateva ore mai tarziu decat trebuia...

toate se izbesc cap in cap.
pe o parte, imi place sa vizez cu ochii deschisi la tine si sa ma chinui sa te fac sa ma iubesti. sa imi concep 100 de planuri, sa ma framant, pentru ca din cand imi cand, ma faci fericita. mai fericita cum nu am fost de mult in ultimul timp.

in aceelasi timp, realizez ca daca nu voi putea pune stop, poate nu voi invata niciodata sa o fac. sa renunt la persoane dragi mie care nu merita.
trebuie sa invat sa fiu mai puternica decat sunt, la critici, cuvinte, fapte.
ar trebui sa iti demonstrez intr-un fel, ca nu te mai poti juca asa cu mine.

cum ziceam, ai sunat nici la momentul potrivit, dar nici prea tarziu.
imi voi schimba atitudinea, asta imi promit mie.



"Mnaa u stii daca minti sau nu..ca defapt t minti p tn"

si da idiotule, poate ma mint pe mine pentru ca poate asa, ajung intr-un final sa ma si cred.
de ce ti-as mai spune adevarul, din moment ce nu faci nimic sa remediezi situatia?
doare mai tare sa imi deschid sufletul in fata ta.... degeaba.


vedem in timp, ce se mai intampla.
te anunt doar ca Iulia aia care te iubeste si te idolariza,
a plecat.



Comentarii