cuvinte stricate


am iesit afara, am luat o gura de aer si am incercat sa imi amintesc cine sunt si cine vreau sa fiu.

sunt lucruri in viata, care desi nu dorim sa se intample, trebuie sa le acceptam.
sa invatam ceea ce am fi preferat sa ramana in intuneric.

cea mai grea incercare, este sa renuntam la persoanele care inseamna totul.
cateodata trebuie sa incetezi sa iubesti cea mai importanta persoana din viata ta, nu pentru ca "magia a luat sfarsit", dar deoarece aceea persoana ajunge sa te faca sa te simti fara nici o valoare. un nimic.

desi mereu raspunsul este "sunt bine"as vrea sa fiu dar adevarul este ca nu sunt. sunt ranita si confuza.
iubirea nu este menita sa te distruga si sa te lase fara suflare.

va veni o zi, cand iti vei aminti de mine.
si involuntar,, un gand iti va trece prin minte...
"prost am fost ca nu am stiut atunci ce am langa mine"


te-am iubit. si inca te iubesc nefiresc de prosteste.

Comentarii