anii de liceu, L.




dezavantajul de a te intalni cu un sportiv:
turneele, deplasarile, cantonamentele.

(prin sportiv, va rog sa nu intelegeti imitatii de fotbalisti, handbalisti etc)

dupa ce mi-ai fost plecat in America vreo 2 luni, ai mai avut si cantonament o saptamana iar acum nationalele...
drum bun iubire, ai grija ce faci.

gandurile mele, au zburat mai departe de faptul ca pleci cate o saptamana, doua , trei. anii acestia de liceu, nici nu stiu cum au trecut si abia acum am realizat ca despartirea ii inevitabila pentru ca tu, de acum intr-un an ii cel mai posibil sa iti iei bilet dus catre America. doar dus, nu si intors.

gandind mai aproape, in octombrie eu voi pleca la facultate. nu vreau sa raman in orasul asta. am ca plan, in maxin 2 ani, nici sa nu mai traiesc in Romania.

ce repede a trecut... in trei luni, am terminat liceul.
incet incet, realizez ca in scurt timp, o voi pierde pe Andra, pe Teyto, pe Ale, pe Eli..... pe tine.

as vrea sa pot da timpul inapoi, sa mai am macar un an de liceu...
cand a trecut atat de repede...?
si de ce...?


Comentarii