singuratate in doi


hmmm.... vremea asta ma deprima mai mult decat sunt deja, dar imi place. din cand in cand,printre atata vant si cerul gri, isi mai face loc cate o raza de soare.

sunt dezamagita de ziua de ieri si imi este groaza de cea de maine. regret dar in aceelasi timp mi-a mai ramas un gram de orgoliu. si imi este dor, dar voi incerca sa ma multumesc cu cei de langa, cei care mi-au ramas.

uite cum il vreau, cum il privesc, cum tanjesc dupa el.... dar imi intorc privirea si ma dau doi pasi inapoi. m-am saturat sa cer ce nu mai pot avea, ce am pierdut din prostie.

nu spun ca am renuntat la el, inca nu sunt pregatita, dar am renuntat sa mai sper. ce va fi, va fi.
capitulez .

azi nu imi vine sa zambesc, nu mai am pentru ce.

mi-a fost atat de dor, incat nu am mai gandit logic. ti-am dat totul din mine, desi stiam ca nu voi putea sa mai recuperez inapoi, si pentru a1000a oara, m-am intors.
naivitate?
prostie ?

raman cu tine, dar in aceelasi timp plec.
sunt mai goala si mai slaba ca niciodata. am ramas.... fara nimic. totul este la tine.
m-am decis sa intorc spatele unui spate care mi-a fost intors deja. cu pasi mici si nesiguri, dar plec. poti sa ma intorci din drum, dar numai daca are rost.

trebuie sa invat din nou sa traiesc. sa imi construiesc o lume, in care sa nu se invarta totul in jurul tau.

pentru prima data, acum inteleg ce inseamna "singuratatea in doi"


Comentarii