relatie "deschisa"


Iulia Avram: ca oricum nu ma int cu vreunu
my love: Da c aree?t manank?
my love: Tie frik d ei?
Iulia Avram: nu...
Iulia Avram: dar dc mas int cu altii?
my love: Pai nush..c au?nu-ti plac?
Iulia Avram: te plac pe tine
Iulia Avram: si mie imi e bine asa
Iulia Avram: nu am dc sa ma vad cu altii


asa ne-a fost intelegerea de la inceput. "nimeni nu stie de noi, fiecare face ce vrea, cu cine vrea"
nu am de ce sa ma intalnesc cu altii. pentru prima data, nu vreau si nici nu am de ce. tu esti tot ce imi doresc... si imi esti de ajuns.
am avut ocazia, dar nu am putut. nu l-as putea lasa pe altul sa ma atinga, sa ma sarute.
si nu imi pare rau. poti face ce vrei din partea mea, dar te rog, sa nu aflu...

azi am realizat ca defapt nu am iubit cu adevarat pana acum. inainte, era mereu vorba de mine, iar acum, nu fac altceva decat sa ma gandesc la tine...
imi convine cum suntem. doar noi 2. fara altii care sa isi spuna parerea sau sa comenteze.

mi-ar placea sa iti explic cum ma faci sa ma simt, dar nu imi pot gasi cuvintele.
esti... tot ce imi doresc.
motivul meu de a adormi fericita si de a ma trezi cu zambetul pe buze.

te ador.





Comentarii