leapsa


Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să faci ce îţi place, ce ai face?
mi-as aprinde o tigara,pe terasa, intr-o noapte calduroasa de vara.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ţipi, de ce ai ţipa?
de nervi. de ciuda. de prostia celor din jur. as tipa, la toti, pentru ca ei mi-au distrus sufletul.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să vorbeşti, ce ai spune?
nu mai puneti etichete si nu mai judecati degeaba, fara sa cunoasteti.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să iubeşti, pe cine ai iubi?
pe mine, pentru ca nimeni nu ma poate iubi, asa cum am nevoie.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să râzi, de ce ai râde?
as rade de mine. de firea mea prea vistoare si aereana.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să plângi, de ce ai plânge?
as plange pentru amintiri. pentru toate clipele care m-au secat de viata, si m-au lasat complet goala.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să bei, ce ai bea?
un pahar de jack.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să alergi, spre ce direcţie ai alerga?
as alerga spre viitor.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să desenezi, ce ai desena?
o inimioara. mi-as dori-o pe a mea inapoi, va rog.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să scrii, ce ai scrie?
mi-as scrie memoriile. cu fiecare intamplare, nebunie prin care am trecut. stiu si cum s-ar numi: "Diary of feelings of a lost soul raped in a beautiful package".

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să citeşti, ce ai citi?
as citi "povestea lui o".

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să furi, ce ai fura?
i-as fura LUI sufletul.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ceri scuze, cui te-ai adresa?
mie. pentru toate clipele, in care am cedat si nu am mai avut putere sa lupt.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să răneşti, pe cine ai răni?
pe Deyu.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să te rogi, ce ai cere?
as cere o lume in care sa ma pot integra.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să dai, ce ai da?
am dat deja prea mult. nu mai am ce.

Comentarii