Happy V-day!! ( or Shooting Cupid)


  • ce frumos era cand eram si noi copii... mici si fara nici o grija...
perioada aia 12-15 ani, in care cea mai mare problema era "oareee la Cristi ii place de mine...?"

mie dor.
sa ii fac nunta la Barbie in spatele blocului cu invitatii scrise de mana si tort( adica paine cu finetti si peste turnata cacao)
sa joc para, flori fete si baieti, tara tara vrem ostasi
imi lipsesc zilele in care imi lasam cu Cristi scrisori de dragoste in posta
cand stateam in spatele blocului si ne pupam... ca ne era rusine sa ne vada ceilalti copii
cand imormantam toate animalele gasite( cred ca minim 10 porumbei si-au gasit linistea de veci in livada de langa bloc)

si ce frumos era de ziua indragostitilor.... cand am gasit o foaie cu o poezie si un trandafir in fata usii...
celalalt an, aveam alt prieten.... parca acum il vad pe bicicleta cu pungulta de cadou pedaland ca nebunu....( in ea, o inimioara de plus)
urmatorul an, am primit un ursulet care era dat cu atata parfum, incat mi-a mirosit ghiozdanul jum de an( cred ca a varsat toata sticla pe el)


inainte, cand eram copii, imi placea V-day
(ce ii drept, urasc cadourile, prefer sa nu primesc nimic) dar totusi, era frumos.
imi lipsesc cafenelele acelea mici, intime, in care la lasarea serii se aprind lumanari si in surdina se aude jazz.
ohh..ce as vrea o seara asa... dar una in care nu eu sa spun "ne intalnim si mergem acolo.."( pentru asta as avea nevoie de un El caruia sa ii pese)

deci maine de V-day, ce voi face? hmmmm....
  • ma intalnesc cu L sa ne plimbam asa aiurea( desi ma indoiesc,pana maine uita)
  • ies in oras cu vreo prietena( nu prea am chef.. dar o trecem la optiuni)
  • ma duc in oras cu N, sa luam cina( imi petrec seara cu unul pe care nici macar nu il plac)
  • stau in casa, ma uit la Bridget Jones 1 si 2 cu ciocolata, chipsuri, biscuiti pe langa mine( asa ar fi ok in cel mai rau caz)

sa fiti fericiti, sa fiti iubiti la randul vostru si Happy Valentines Day!




Comentarii