Ea


nu ma gandeam ca ma va durea atat de mult sa vad poze cu Ea.
incet incet, mi-am amintit parti din discutia noastra din vara...
mi-am adus aminte, ca ai iubit.
ca ai fost indragostit.

din nou, sterg numere si mesaje. nu ma intelege gresit, te vreau.
dar stiu ca poate nu acum sau in 10 minute, dar tot te voi suna si cel mai probabil, nu ma voi putea abtine sa nu te intreb ceva de Ea sau sa zic...
nu mai vreau certuri degeaba.

sunt dezamagita si nervoasa de mine.
oricum imi era greu sa te iubesc, punand la socoteala si faptul ca tu nu simti nici jumatate din ceea ce simt eu pentru tine.
iar acum, a trebuit sa imi aduc aminte si sa o vad.
o persoana, pentru care ai simtit ceva.
cineva, cu care nu vorbeai si nu te purtai cum o faci cu mine.
de ce? cu ce a fost ea, mai buna decat mine...?

stiu prea bine ca locul meu nu este langa tine, dar as vrea sa fie.
la fel de mult precum as vrea sa ajungi sa ma iubesti.

nu te mai caut, pentru ca nu am cum(asta pentru binele meu)
as vrea sa suni azi.
te rog suna...
cum te rugam in cateva posturi anterioare...

nu vreau sa ma trezesc dimineata trista si cu dorinta de a te uita mai arzatoare ca niciodata.
nu ma obliga sa fiu ca inainte.
nu vreau sa ajung din nou la indiferenta.
nu vreau sa ajung din nou o tarfa fara suflet, care sa se raazbune pe toti care ii pica in cale, doar pentru unul care nu a iubito.
imi place sentimenul acesta sweet pe care il am cand ma gandesc la tine.
nu ii ucide.
te rog nu ma lasa sa plec.........
pentru ca de data asta nu ma mai intorc.




Comentarii