i hate love


asupra mea s-a asternut o ceata totala de incertitudine.
nu mai stiu nimic.
ma simt ca o idioata, sau "toanta" cum imi spui tu.
astazi m-ai intrebat ca de ce ma tot supar, nu ii mai bine ca inainte..?
ii mult mai bine, dar nu ii de ajuns. m-am saturat sa ma lupt cu morile de vant. sa alerg si sa ma consum atat pentru ce?
pentru nimic.
tu nu spui nimic.
"daca nu iti este bine, nu ne mai intalnim"
spune boule, dar spune dracu ceva concret! spune-mi daca ma vrei, sau daca nu! dar spune ceva....
te iubesc enorm, iar asta ma omoara...
vreau sa stiu ce este in capul tau!
sa stiu daca pana la urma voi ajunge la un rezultat, sau doar sunt ceva cu care iti mai ocupi timpul liber...

macar inainte, incercam sa imi bag singura in cap ca nu te interesez, incercam sa te uit, dar macar faceam ceva.... chit ca mai clacam de multe ori.
acum... nu stiu.
nu mai stiu nimic.
si e al dracului de greu.

sti...? de fiecare data cand ne intalnim, am sentimenul ala ca te intalnesti cu mine intr-un fel sa scapi de gura mea, iar asta doare mai rau ca atunci cand nu te vad si imi lipsesti.
de fiecare data parca imi inaginez fata ta cand suna telefonul
"iar suna disperata.."
"hai sa ma vad cu ea o jum de ora ca deja ii stresanta"

si credema ca as vrea sa nu ma mai consum atat. crezi ca imi este bine? sa plang zilnic cum o fac si acum?

urasc iubirea.
urasc ca te iubesc.
urasc ca nu ma iubesti...

mai pot continua asa. dar nu mai vreau. am nevoie de un raspuns.




ps. de acum daca vrei sa vorbim, sau sa ma vezi, imi sti numarul.
m-am saturat sa ma simt ca un cacat in fata ta.


Comentarii