oglinda


alaltaieri seara:
ochii caprui mari, goi, pielea alba ca zapada, incadrata in bucle lasate, negre ca taciunele.
nu eram eu.
era cineva deprimat


ieri dimineata:
ochii mari si inocenti, buimaciti de razele diminetii rece de iarna.
nu eram eu.
era doar o copila


ieri in decursul zilei :
parul negru, drept, un zambet roz sidefat si o fatza fardata discret.
nu eram eu.
era cineva fericit si implinit.


ieri seara:
breton,parul drept, buze rosii, ochii fardati in intregime cu negru.
nu eram eu.
era o fata increzuta si orgolioasa.


azi dimineata:
parul in toate directiile..negrul de la ochii se intindea si pe pometii... rujul rosu ramas de aseara si-a croit drum pe barbie. o fatza obosita, ochii sticlosi, pupile dilatate.
nu eram eu.
era o persoana prea trista, mai asemanatoare cu o prostituata dependenta decat cu mine.

si ciudat, ma regasesc in toate, si in aceelasi timp in nici una.

Comentarii