am terminat


de astazi, renunt.
renunt la vocea ta, la amintirea clipelor fericite, la visatul cu ochii deschisi.

m-am saturat, sa ma umilesc degeaba. sa intampin seara, mereu cu lacrimi in ochii. sa vorbim 5 minute, ca dupa aceea sa imi strici toata ziua.
si mi se parea firesc.... sa ma certi, sa vorbesti cum vorbesti cu mine,sa mai faci mishto.

azi, ai dus totul prea departe. sa indraznesti sa imi zici... "oricum ma doare pe minen cur ca tu plangi, tu esti proasta" si sa lasi comenturi la altele "frumoaso" iar mie" ce is cu pozele alea"

ai dreptate. eu sunt proasta.
in primul rand, pentru ca tu, nu esti de mine. nu o sa fi vreodata. nici din punct fizic ,nici psihic , ceea ce imi doresc.intelectual, nu are rost sa mai zic.

in al doilea rand... ca singura imi place sa imi fac rau. vreo 5 luni de zile in care la fiecare intalnire, incercai s ma saruti, nici nu te bagam in seama. din momentul in care ai inceput sa fi orgolios, nesimtit si rece,am ajuns sa te indragesc.

si.. ca o palma tare am simtit cuvintele unei prietene azi "tu ce plangi tu dupa asta? esti nebuna? asa ai ajuns? " m-am trezit. nu ma meriti.


numar de telefon,sters
mesaje, apeluri, sters
id mess, sters
skype, sters


iar maine, vreau sa ma trezesc si tu sa nu mai existi. sa fie totul ca inainte sa apari tu.

Comentarii