hes back home..


o parte din mine vrea sa te lase in pace
o parte din mine vrea sa te intorci acasa...
alta imi spune ca ma amagesc singura si ca imi este mai bine fara tine

o parte din mine vrea sa pleci,
dar in aceelasi timp vrea sa ramai cu mine...
si de fiecare data cand imi spun ca titul e gata, am terminat-o,
faci ceva si ma indragostesc din nou..

sunt intre cele doua
fiindca chiar vreau sa fiu cu tine,
dar ceva imi spune ca ar trebui sa t las in pace...

o parte imi spune ca este doar vina mea,
alta ca nu esti ceea ce caut
intr-un fel, vreau sa pleci,
dar e greu sa te las sa o si faci

de atatea ori eram pregatita sa plec,
de atatea ori i-am dat inca o seansa
crezand ca se va shimba..
acum doar stau aici confuza.
in mintea mea se da o batalie incontinuu
nu stiu cat mai suport...


Comentarii