eu intr-o relatie


sunt genu:
  • cea mai iubitoare, dragalasa, chiar sufocanta la inceput.
  • dupa 2,3 saptamani, rece,nesimtita
  • ma indragostesc extrem de repede si uit la fel
  • sunt unii barbati din viata mea care au insemnat mult si nu pot trece peste ei. (radu)
  • nu sunt fidela
  • nu doresc iubire neconditionata. nu as sti ce sa fac cu ea. incet incet, ajung sa o distrug


doresc:
  • unul care sa nu ma plictiseasca
  • sa ma intimideze
  • care sa iti impuna o anumita autoritate asupra mea
  • care sa nu ma iubeasca( sa ii pese totusi.. dar nu prea tare)
  • care sa spuna foarte greu vorbe frumoase si sa ma lase pe mine sa le cersesc
  • cineva arogant, nesimtit, infidel
  • care sa ma certe, sa tipe, sa ma faca sa ma simt prost
  • sa ma insele din cand in cand, sa imi aminteasca ca il pot pierde( important: sa nu isi ceara scuze ca mi-o iau in cap)
  • unul care sa nu imi accepte toate prostiile si sa ma poata pune la respect
stiu ca suna ciudat si trist.... dar am nevoie pe cineva mai "tare" ca mine.


Comentarii