A.


pana acum, nu am scris despre A.

sa spunem doar, ca l-am cunoscut dintr-o intamplare. intre noi, s-a legat, o relatie de amicitie amestecata cu umpic de crush. dragutel,destept, normal. dupa cele cateva intalniri, si multiplele discutii la telefon si pe mess, pentru prima data, ieri am stat si am reflectat.
mi-am spus in minte "o sa astept. inca o luna si apoi voi vedea". motivul asteptarii, fiind L.

azi:
A: problema e ca nu esti hotarata si habar nu ai ce vrei nici tu
Iulia Avram: deci nu intelegggg
A: si sincer eu nu is o papusa cu care sa se joaca cineva

nu stia de L. nu stia nimic. din cauza faptului ca nimic mai mult decat un sarut la o intalnire nu sa intamplat, nu avea rost sa ii spun ceva, mai ales ca nu mi se parea ca se intrevede ceva serios la orizont.

1. mai mult ca sigur imi citeste blogul
2.imi pare rau, doar ca ne intelegeam bine

dupa shocul initial, mi-am luat telefonul in mana si am apelat. Radu

acum am realizat, ca A, avuse dreptate. totii sunt in planul b, inclusiv L. nu stiu ce vreau, pentru simplu fapt, ca voi nu sunteti ceea ce am nevoie.

iar tu, A, singurul tau defect este ca esti prea moale, cel putin pentru mine. nu esti genul, care sa isi impuna un respect in fata mea si doar m-as fi urcat in capul tau.

apropo, nici acum nu inteleg nevoia de al suna pe Radu, dupa fiecare depresie , dezamagire etc.
sau poate, el ii singurul care ma mai poate salva..

Comentarii