cuvinte


n-ai idee.
nu ai idee in cate seri am adormit plangand, in cate dimineti m-am trezit cu ochii umflati si rosii, cate ore mi-am pierdut visand, cum va fi cand te vei intoarece, ca apoi sa fie spulberate, prin cuvinte.

cuvinte simple, dar reci si dureroase. care incet, incet ma terminau pe dinauntru.

nu sti.
nu sti cat m-ai ranit. pentru tine, au fost doar simple vorbe.

as vrea...
chiar as vrea.. sa nu ma prefac. sa pot spune acele cuvinte ca tine, cu naturalete. sa nu stiu, de ce persoana cui ii vorbesc, se supara. sa nu realizez unde gresesc.


as vrea sa pot spune ca o meriti. dar nu sunt fericita.. fericita ca aproape ai ajung sa imi cersesti un "imi lipsesti"...

as vrea sa iti spun ca da. da, imi lipsesti, da, abia astept sa ajungi acasa si sa te strang in brate.
dar nu pot. orgoliu? si asta
dar mai mult teama, ca vei ajunge sa fi ca inainte.

Comentarii