i am who i am



"nu renunta niciodata la tine, mai ales pentru un barbat"


ma oboseste jurnalul. Simt ca trebuie sa scriu. eu mereu am scris. daca nu aici, intr-o pagina simpla de word pe care apoi am mutat-o in recycle binn pentru ca unele luccruri trebuie uitate. simt ca trebuie sa scriu si nu pot.

anul acesta am trecut printr-o staree generala de confuzie. ca si margareta cu ”ma iubeste, nu ma iubeste” eu sunt cu ”cuminte,ca inainte,cuminte,ca inainte”. oricare ar fii rezultatul nu ma multumeste...

asa ca mai iau o margareta. si tot degeaba

cred ca devin instabila psihic. super!

dusmanul meu, barbatul pe care il iubesc, este mult mai destept decat estimam. prin mici gesturi, ma face sa il ador si in aceelasi timp, sa il urasc.
odata afectos, altaa data rece, nesimtit si distant. acest lucru ii fatal pentru mine. sentimentele zboara in toate directiile de pe o zi pe alta.

L. pana la urma, tu sti ce vrei?

si zic ca am incetat cu asteptarea. dar involuntar, cand incep sa ma intalmesc cu altul, sau ma trezesc in asternuturi straine dupa o seara in care avusem alcoolemia ridicata, imi raspuna o voce in minte " se intoarce. inca umpic si e acasa"

si desi il doresc, refuz. refuz sa ma mai schimb pentru un barbat. stiu, ca va fi mereu o relatie atarnand pe un fir de ata, incercand sa nu imi dau singura minciunile pe fata.

imi vine sa urlu. raman la concluzia ca nimic pe lume nu te poate face mai nefericit decat sa gasesti ceea ce cauti.
in cazul meu, unul care sa ma faca sa il iubesc.


Comentarii