L.


L. December 1 at 10:46pm Report
Hmmm very interesting your message:)
Sooo ai crez k sunt prostut sau ??nu te asteptai sa ......?
Si ce te face nefericita mai exact?
Pup
Iulia Avram December 2 at 1:22am
nu neaparat "prostut" , doar ca nu maa asteptam sa te joci cu mine asa.

si mereu, esti in cautarea, acelui lucru, acelui cineva, care sa fie ideal pentru tine. care sa te faca fericit. si crezi, ca odata ce lai gasit, vei fi cu adevarat implitit.mereu se intampla sa fie si o consecinta. de ex la mn si un baiat normal= is indragostita 3 sap, apoi imi trece, totii se purtau atat de dragut incat incepea sa fie plictisitor.

cu u..... azi ma faci mai fericita ca niciodata, maine plang o noapte intreaga. si stiu. stiu ca asa ar trebui sa fie. ca de asta am nevoie. in felul acesta, cum ma ranesti atat de des, constientizez si mai mult ce insemni pentru mine si nu te dau la o parte ca pe o pereche de pantofi vechii, ca pe ceilalti.

iar, eu , fiind o fiinta atat de complexa si complicata, nefericirea mea, izvoraste din faptul ca mereu voi avea my heart broken. cel pe care ma va face sa il iubesc, nu ma va iubi la randul sau si voi fi doar o joaca pentru el.

exemplu, tu.

Comentarii